۱۳۹۶ فروردین ۶, یکشنبه

جایگاه مجاهدین وارتش آزادیبخش از زبان یاران وحامیان مقاومت در جشن نوروزی آلبانی


جایگاه مجاهدین وارتش آزادیبخش از زبان یاران وحامیان مقاومت در جشن نوروزی آلبانی

افتخار بزرگی است که امروز در کنار شما هستم -پاندلی مایکو نخست‌وزیر پیشین آلبانی خطاب به مجاهدان آزادی

 افتخار بزرگی است که امروز در کنار شما هستم -پاندلی مایکو نخست‌وزیر پیشین آلبانی خطاب به مجاهدان آزادی

‌ ما همه در آلبانی با زبان قلبها با شما سخن می‌گوییم


پاندلی مایکو نخست‌وزیر پیشین آلبانی طی سخنانی در مراسم نوروزی و تحویل سال نو ۱۳۹۶ گفت:
افتخار بزرگی است که امروز در کنار شما هستم دوستان عزیزم خواهران و برادران، مادران و پدران برای اولین بار همه اشرفیها در کنار هم و در امنیت نوروز را جشن می‌گیرند.
در آلبانی در خانه دوم خودشان.

نه فقط برای همراهانم در صحنه سیاسی بلکه برای اپوزیسیون خودم و حزب جمهوریخواه و برای همه شما حضور شما در اینجا یک افتخار است. ما در صحنه سیاسی کماکان با هم بحث داریم اما به‌رغم بحث و جدلی که در صحنه سیاسی بین احزاب مختلف وجود دارد وقتی نوبت به شما دوستان عزیز ما می‌رسد هیچ تقسیم بندی سیاسی وجود ندارد تنها یک زبان است که شناخته می‌شود آنهم زبان قلبها است و ارتباط قلبها با همدیگر.

لیندا چاوز؛ در روز جهانی زن در آلبانی در باره خانم رجوی وقهرمانان اشرفی خصوص زنان پیشتاز این جنبش چی گفت

 لیندا چاوز؛ در روز جهانی زن در آلبانی در باره خانم رجوی وقهرمانان اشرفی خصوص زنان پیشتاز این جنبش چی گفت


 ليندا چاوز مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید، رئیس مرکز فرصتهای برابر
با تشکر فراوان، سروی، من تو را نه تنها یک دوست بلکه خواهرم می‌دانم، و تشکر فراوان. ... آهنگ معروف بتهوون که در کشور من شناخته شده است. این بهترین ورودیه است چرا که وصف شادی ناشی از دیدن همه شما در این‌جا ممکن نیست.
...به نظرم خیلی‌ها با سازمان و عقاید شما آشنا نیستند اما من که در طول سالیان با شما آشنا شده‌ام به این اشراف رسیده‌ام که آرمانهای شما در واقع ارزشهای حقیقی رهایی، آزادی و دموکراسی است که همه انسانها برای خود می‌خواهند، و این در واقع بهترین تضمین‌کننده صلح در سراسر جهان خواهد بود. این همان چیزی است که خانم رجوی در طرح 10 ماده‌یی خود ارائه کرده است، طرحی که خواهان استقلال دادگستری، آزادی مطبوعات، برابری کامل میان زنان و مردان، جدایی دین از دولت است، و همه این موارد عناصر مورد نیاز دموکراسی و آزادی است. در آمریکا ما اکنون در حال بررسی نام‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان حامی تروریسم بین‌المللی هستیم. آیا کسی هست که شک داشته باشد آنها حامی تروریسم بین‌المللی هستند. آنها اصلی‌ترین حامی تروریسم بین‌المللی در سراسر جهان هستند.
...آرزوهای ما محقق شد. شما این‌جا هستید ولی ما آرزوهای بیشتری داریم، برای تحقق یک ایران آزاد. متشکرم.

حرفهای دریتا اودلی ـ رئیس انجمن ملی پزشکی ورئیس انجمن میانجیگران آلبانی؛در باره زنان در مقاومت ورهبری خانم رجوی

حرفهای دریتا اودلی ـ رئیس انجمن ملی پزشکی ورئیس انجمن میانجیگران آلبانی؛در باره زنان در مقاومت ورهبری خانم رجوی
 تاریخ ایجاد در 23 اسفند 1395

 رئیس انجمن ملی پزشکی آلبانی :
خانم مریم رجوی عزیز، خانمهای عزیز این پنل،

 خواهران و برادران عزیز،

مایلم روز جهانی زن را به همگی تبریک بگویم. اسم من دریتا اودلی است. من مدیر امور پناهندگان در وزارت کشور بودم. اکنون رئیس انجمن ملی پزشکی آلبانی هستم. بسیار خوشوقتم که در این روز بزرگ در میان شما هستم و از شما تشکر می‌کنم که این برنامه بزرگ را در تیرانا برگزار کردید. ما به همگی شما در تیرانا خوش‌آمد می‌گوئیم.

داستانهایی که از شما در مورد مقاومت و شجاعتتان زیر حملات موشکی علیه کمپتان شنیدم باعث شد احترام بالایی نسبت به وفاداری شما به آرمان آزادی کشورتان پیدا کنم. ....
بیش از هر زمان دیگر نیاز است. رهبری بزرگ و رئیس‌جمهور شما، یعنی خانم رجوی، در سخنان خود گفت زنان می‌توانند نقشی تأثیرگذار در رهبری مردمان جهان به سمت مناسبات خواهری، برادری و همبستگی ایفا کنند و ما باید این مسئولیت را با شرکت فعال در این جنبش برعهده گیریم. مایلم همبستگی و حمایت خود را از جنبش بزرگ شما ابراز کنم. مطمئنم جنبش شما با رهبری شما، خانم رجوی، که مروج دموکراسی و بردباری است، در کشورتان موفق خواهد شد. خدا همگی شما را حفظ کند.
اما سخنان خود را با کلماتی بزرگ به پایان می‌برم. جهان زنان را تغییر داد. زنان جهان را تغییر می‌دهند. ما یکدیگر را تغییر دادیم. با تشکر فراوان. با تشکر.